Week 2 en 3 - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Anouk Peet - WaarBenJij.nu Week 2 en 3 - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Anouk Peet - WaarBenJij.nu

Week 2 en 3

Door: Anouk Peet

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Februari 2016 | Spanje, Castellón de la Plana

Dit was een rustige week. Ik merk dat ik best moe ben maar dat komt ook omdat ikd e afgelopen vier nachten best slecht geslapen heb. Dit komt door mijn grote vriend de mug. Ik heb niet 1 niet 2 maar gewoon even 16!!!! muggenbeten. Echt als je die beesten mocht aanklagen en dan een schadevergoeding zou krijgen was ik rijk geweest.
Afgelopen week zijn we donderdag naar tandem geweest. Dit is elke week in een cafeetje en dan zijn er ook mensen van Audio Gil. Dan praat je met elkaar en ik vond het ecbt best wel gezellig. Er komen ook studenten die hier al waren.
Vrijdagavond hebben we op een terrasje wat gedronken wat ook super gezellig was. Daarna zijn we rond middernacht naat de burger king gegaan en hebben we op een kleedje in het park gezeten, dat was zooo leuk en gezellig. Gaan we vast vaker doen. Zaterdagavond hebben we op het dakterras gezeten, naja wij vinden het een dakterras haha.
De plannen voor deze week zijn ook al deels gemaakt. Er zijn 3 nieuwe studenten en die zijn in de bergen geweest. Wij vonden dat een leuk idee dus ze wouden donderdag gaan omdat we dan vrij zijn. Nu is de planning om donderdag met zijn allen een dagje naar Valencia te gaan en zaterdag met zijn allen de bergen in te gaan. Ik heb er enorm veel zin in.
Straks ga ik met Debby en Deborah even lekker hardlopen hier.

Doegjezzzz!!!!

  • 15 Februari 2016 - 17:38

    Helga:

    Hebben ze daar geen DEET tegen de muggen Anouk? Echt een topmiddel!

  • 15 Februari 2016 - 17:45

    Anouk Peet:

    Ja dat heb ik zelfs bij me maar vergeet het elke avond haha. De bulten jeuken tot nu toe niet allemaal gelukkig dus het valt mee haha.

  • 15 Februari 2016 - 18:06

    Anita Brussel:

    Buenos noches Anouk, klinkt erg gezellig allemaal! (Behalve die muggen, dan) En dit weekend lekker op stap! Echt genieten dus!
    Kun jij ons e-mailadres aanpassen? Binnenkort zal het filternet-adres vervallen en we willen je updates natuurlijk wel blijven ontvangen!

  • 15 Februari 2016 - 18:15

    Anouk Peet:

    Ja natuurlijk kan dat! Welke moet ik toevoegen?

  • 15 Februari 2016 - 20:36

    Anita Brussel:

    Ipv filternet.nl. Moet je nu kpnmail.nl gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Ik ben Anouk en ik ben 18 jaar. Ik woon nog thuis en volg op dit moment de opleiding SMD. Voor mijn studie ga ik 5 maanden naar Spanje toe om daar stage te gaan lopen. Ik zal daar ook op mijzelf gaan wonen met anderen studenten. Voor deze internationale stage ga ik een blog bijhouden. Mijn hobby: Ik vind het heerlijk om op een lekker terrasje te zitten en mensen te kijken. Ook houdt ik ervan om lekker een goed boek te lezen.

Actief sinds 17 Jan. 2016
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 2215

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Mijn eerste reis, stage in Spanje

Landen bezocht: