Maand 1 en een week - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Anouk Peet - WaarBenJij.nu Maand 1 en een week - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Anouk Peet - WaarBenJij.nu

Maand 1 en een week

Door: Anouk Peet

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Maart 2016 | Spanje, Castellón de la Plana

Hola!
Long time no see.
Ik heb het de afgelopen weken druk gehad vandaar dat de blog er een beetje bij ingeschoten is.
Laat ik gewoon verder bij waar ik gebleven was. Valencia! Ik ben daar met mijn huisgenoten heengegaan. Het is een mooie stad alleen had ik het anders verwacht maar weet niet hoe anders. We hebben lekker rondgelopen en rondgekeken. Die zaterdag erna zijn we de bergen ingegaan. Ik denk dat we met een stuk of 10 waren. Het was vermoeiend en een lange tocht maar zo de moeite waard. Ik zal wat foto's toevoegen ervan. Op een gegeven moment is er een deel van de groep achter gebleven en ik ben met 3 anderen doorgegaan naar een soort torentje. Vanaf daar was het uitzicht echt geweldig!

Ook heb ik mijn Spaanse diploma van Audio Gil gehaald omdat ik de taalcursus heb afgerond. Die kan ik ook lekker in mijn zak steken. Na de taalcursus hadden we een week vrij. Dit komt omdat hier het Magdalena Feest was. Dat is een feestweek waarbij je van alles kan doen in de stad. Je kan goed uitgaan en overdag zijn er ook allerlei dingen te doen. Ook waren er stierengevechten maar daar ben ik zelf niet heengegaan (uit principe). Nadat we een weekend en een paar dagen Magdalena hadden gehad ging ik een paar daagjes naar Calpe. Het begon meer als een grap toen we aan het appen waren met Mark en zeiden voor de grap dat Britt en ik zouden komen. Toen zei hij: ja blufff. Nouja als iemand bluf zegt dan heb je niet veel keuze meer haha. Dus woensdag ben ik met Britt vroeg op de trein gestapt om naar het vakantiehuis van Thomas in Calpe te gaan waar Thomas en Mark al een paar dagen zaten. Ik ben echt blij dat ik ben gegaan. Het was daar zo mooi en rustgevend. Ook heb ik even lekker mijn hoofd leeg kunnen maken om er weer tegenaan te kunnen. We hebben daar echt enorm veel lol gehad en ook heel veel leuke dingen gedaan. Er was zelfs een snackbar waar ze frikandellen verkochten, FRIKADELLEN!!!!! Dat kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. En verder: onbeperkt spareribs eten, nog meer frikadellen eten, een enorm mooie en stijle berg beklommen wat echt super mooi was, echt super veel lol gehad en in mijn broek gepist van het lachen. Eerst zouden we zaterdag teruggaan maar het was zo leuk met zijn vieren dat we zondag zijn teruggegaan. En zondagavond hebben we afgesloten met een avondje wokken (wat hier gewoon kan voor 12 euro)
Dit waren dagen die ik niet zo snel zal vergeten.

Maandag begon mijn stage. Ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Ik had er gewoon enorm veel zin in. Het is huiswerkbegeleiding wat de kinderen krijgen en daarna mogen ze spelen. De kinderen spreken gelukkig wel Engels. Het is wennen maar ik denk dat ik het enorm naar mijn zin zal gaan hebben daar.

Nou, dit was het weer. Tot mijn volgende blog!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Ik ben Anouk en ik ben 18 jaar. Ik woon nog thuis en volg op dit moment de opleiding SMD. Voor mijn studie ga ik 5 maanden naar Spanje toe om daar stage te gaan lopen. Ik zal daar ook op mijzelf gaan wonen met anderen studenten. Voor deze internationale stage ga ik een blog bijhouden. Mijn hobby: Ik vind het heerlijk om op een lekker terrasje te zitten en mensen te kijken. Ook houdt ik ervan om lekker een goed boek te lezen.

Actief sinds 17 Jan. 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 2223

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Mijn eerste reis, stage in Spanje

Landen bezocht: