Dag 1 - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Anouk Peet - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Anouk Peet - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Anouk Peet

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 Januari 2016 | Spanje, Castellón de la Plana

Vandaag is de reis dan echt begonnen. Vanmorgen vroeg ben ik naar Schiphol vertrokken om voor 5 maanden stage te gaan lopen in Spanje. M'n ouders, Milou, Jolanda en alle familie van Deborah waren er om ons uit te zwaaien, en dat vond ik nog best lastig. Toen ik eenmaal afscheid had genomen en door de douane was viel het allemaal een beetje weg en kon de reis beginnen. In het vliegtuig zaten we bij wat andere studenten en we hadden een goede vlucht.

En ja... Toen stapte we uit het vliegtuig. Warm hier joh, 22 graden, heerlijk. We werden met een taxi naar de appartementen gebracht. De indeling ging soepel en iedereen was uiteindelijk tevreden.

We gingen met zijn allen even lekker een rondje in de buurt lopen in dit lekkere warme weer. Het park is super mooi en zit echt super dichtbij ons huis. De winkels zijn allemaal super goed bereikbaar en tegenover ons appartement zit een soort carrefour/walmart. Ook wel gunstig haha.

Toen we allemaal daarna lekker onze spullen hadden uitgepakt en onze kamers hadden ingedeeld met de spullen gingen we lekker uit eten. We zijn uiteindelijk bij een super schattig tapas cafeetje beland. Maarja... Ze kunnen daar geen engels. We hadden Megan gelukkig. Zij kan Spaans en dat hadden we nu wel even nodig. Er kwam heerlijk eten op tafel. En een kakkerlak kwam ook even over de schouders kijken... letterlijk. Gelukkig niet over die van mij maar de andere spaanse mensen daar konden er enorm om lachen (eigenlijk ons uitlachen) omdat onder andere ik er best panisch op reageerde. Uiteindelijk konden we er zelf ook enorm om lachen.

Toen zijn we terug gegaan en lekker gaan slapen.

Ik hoop/weet hier een top tijd te gaan hebben!!

Dit was dag 1. Ik zal niet elke dag gaan bloggen en de volgende blog zal je komende week wel voorbij zien komen.

• 01 Februari 2016 - 07:18

Sylvia:

Hoi Anouk,
    Dat klinkt erg goed. Geniet ervan en nogmaals een hele fijne tijd gewenst.

• 01 Februari 2016 - 10:19

Anouk Peet:

Hey Anouk!
    Wat klinkt dat leuk.
    Haha een ontmoeting met de kakkerlak al gehad zo te horen.

Ben nu al benieuwd naar je volgende blog.