Mijn eerste reis, stage in Spanje - Reisverslagen van Anouk Peet - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis, stage in Spanje - Reisverslagen van Anouk Peet - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis, stage in Spanje

Ik ga stage lopen voor 5 maanden in Spanje. Ik ga met studenten wonen. Ik ben van plan om er een onvergetelijke tijd van te maken en wil dat graag delen. Vandaar deze blog!

Recente Reisverslagen:

10 Mei 2016

Omstandigheden Spanje met nog 4,5 week te gaan

06 April 2016

Bezoek mama en Valencia

09 Maart 2016

Maand 1 en een week

15 Februari 2016

Week 2 en 3

05 Februari 2016

Week 1
Anouk

Ik ben Anouk en ik ben 18 jaar. Ik woon nog thuis en volg op dit moment de opleiding SMD. Voor mijn studie ga ik 5 maanden naar Spanje toe om daar stage te gaan lopen. Ik zal daar ook op mijzelf gaan wonen met anderen studenten. Voor deze internationale stage ga ik een blog bijhouden. Mijn hobby: Ik vind het heerlijk om op een lekker terrasje te zitten en mensen te kijken. Ook houdt ik ervan om lekker een goed boek te lezen.

Actief sinds 17 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2237

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Mijn eerste reis, stage in Spanje

Landen bezocht: